Book Now

Hotel Directory

|Hotel Directory
Hotel Directory2018-12-03T10:39:04+00:00

Οδηγός πληροφοριών ξενοδοχείου.

Αγαπητέ επισκέπτη, Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας καλωσορίσουμε στο Chalet Mαριτίνα.  Σας ευχόμαστε μια ευχάριστη διαμονή μαζί μας και να απολαύσετε το χρόνο σας στο Καρπενήσι .

Υποδοχή ανοικτή επί 16 ώρες
Το ξενοδοχείο μας έχει ανοιχτή υποδοχή επί 16ώρες , με εσωτερική τηλεφωνική πρόσβαση επί 24 ώρες. Υπηρεσία αφύπνισης  και τηλεφωνική πρόσβαση επί 24h.

Κλιματισμός & Θέρμανση
Όλα τα δωμάτια είναι εξοπλισμένα με κλιματισμό για την άνεσή σας.
Εάν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε ερωτήσεις σχετικά με το σύστημα παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Υποδοχή μας για βοήθεια.

Μεταφορές

Ενοικίαση αυτοκινήτων
Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υποδοχή για περισσότερες πληροφορίες.

Ολοκλήρωση Διαμονής
Η ώρα αναχώρησης είναι 11.00, μεσημέρι. Η ρεσεψιόν θα σας βοηθήσει να αποθηκεύσετε τις αποσκευές σας εάν θέλετε να περάσετε περισσότερο χρόνο στην πόλη πριν φύγετε.
Αν χρειάζεστε μεταγενέστερο check out ή επιθυμείτε να παρατείνετε την παραμονή σας, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με την υποδοχή.

Άφιξη:

Η καθορισμένη ώρα άφιξης είναι στις 14.00.

Η άφιξη μπορεί να γίνει και νωρίτερα ανάλογα με την κατάσταση του δωματίου μετά από επικοινωνία με την Υποδοχή

Πιστωτικές κάρτες
Δεχόμαστε τις ακόλουθες πιστωτικές κάρτες: MasterCard & VISA.
Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με τις μεθόδους πληρωμής, επικοινωνήστε με την Υποδοχή.

Μην ενοχλείτε
Αν δεν θέλετε να λάβετε τηλεφωνικές κλήσεις, ενημερώστε την υποδοχή. Οι εσωτερικές κλήσεις σε δωμάτιο δεν μπορούν να αποφευχθούν!

Πρωινό Γεύμα
Διάρκεια πρωινού άνω των 3 ωρών (08:30 – 11:00) υπάρχει δυνατότητα πρωινού στο δωμάτιο.
καθώς και υπηρεσία παροχής πρωινού νωρίς το πρωί (early breakfast service) (με χρέωση, απευθυνθείτε στη ρεσεψιόν). Η τιμή είναι EUR 10,00 ανά άτομο / περίσταση.

Υπηρεσία δωματίου
(Rοοm service): (09:00 – 23:00)

Καθαριότητα
Η ομάδα Housekeeping είναι στη διάθεσή σας . Εάν χρειάζεστε επιπλέον πετσέτα, επιπλέον μαξιλάρι ή σιδερώστρα, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε.
Για επιπλέον υπηρεσίες καθαρισμού, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με την ομάδα Housekeeping.

Διαδίκτυο
Σε κάθε δωμάτιο υπάρχει ασύρματη σύνδεση στο internet.
Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη σύνδεσή σας, επικοινωνήστε με την Υποδοχή.

Tεχνική υποστήριξη
Εάν αντιμετωπίζετε δυσκολίες με τον υπολογιστή σας, τη σύνδεση στο διαδίκτυο, κλπ., Παρακαλούμε καλέστε την Υποδοχή για να σας βοηθήσει

Υπηρεσία πλυντηρίου / στεγνού καθαρισμού
Η υπηρεσία πλυντηρίου και στεγνού καθαρισμού είναι διαθέσιμη κάθε μέρα εκτός από τις εθνικές αργίες. Για περισσότερες λεπτομέρειες παρακαλούμε επικοινωνήστε με το προσωπικό μας στην υποδοχή.

ΚΕΝΤΡΟ επιχειρηματικότητας
Αν θέλετε να στείλετε ένα φαξ ή να κάνετε ένα αντίγραφο, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Ομάδα Υποδοχής σας για να σας βοηθήσουμε.
Υπάρχει για τους πελάτες μας κοινόχρηστος υπολογιστής και δυνατότητα εκτύπωσης, φαξ, φωτοαντιγράφησης και σάρωσης (με χρέωση, απευθυνθείτε στη ρεσεψιόν). Η πρόσβαση στο διαδίκτυο είναι ελεύθερη.

Μέτρα ασφαλείας
το Καρπενήσι  ανήκει στους ασφαλείς προορισμούς και έχει ένα από τα χαμηλότερα ποσοστά εγκληματικότητας στην Ελλάδα και την Ευρώπη.
Για την ασφάλεια σας, παρόλα αυτά σας συνιστούμε να κρατάτε πάντοτε το δωμάτιο σας κλειδωμένο.
Παρακαλούμε να αποφεύγεται τη γνωστοποίηση του αριθμού του δωματίου σας σε ξένους.
Σε περίπτωση απώλειας του κλειδιού του δωματίου σας παρακαλούμε να ειδοποιήσετε ΑΜΕΣΩΣ την Υποδοχή.
Η παραμονή και ψυχαγωγία στο δωμάτιο σας, πελατών που δεν ανήκουν στο ξενοδοχείο δεν επιτρέπεται

Κλειδί δωματίου
Μην παραλείψετε να παραδώσετε το κλειδί στην Υποδοχή κατά την αναχώρηση σας

Πετσέτες δωματίου
Σας ενημερώνουμε ότι δεν επιτρέπεται να χρήσιμοποιείτε τις πετσέτες του δωματίου για άλλη χρήση .

Κλήση Ταξί
Μπορείτε να καλέσετε Ταξί από την Υποδοχή.

Ευγενική συμβουλή: Παρακαλούμε να σβήνετε τα φώτα και τον κλιματισμό , όταν απομακρύνεστε από το δωμάτιο. Η εξοικονόμηση ενέργειας και η μείωση της θερμικής ρύπανσης πρέπει να είναι συνειδητή επιλογή όλων μας.

  • Δυνατότητα προσθήκης παιδικού κρεβατιού (με χρέωση, απευθυνθείτε στη ρεσεψιόν).
  • Οδηγός ξενοδοχειακών υπηρεσιών σε τουλάχιστον δύο γλώσσες (έντυπος ή ηλεκτρονικός)
  • Σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών: Παρακαλούμε στείλτε μας τα παράπονά σας  στο info@ chaletmaritina.gr με στόχο να διερευνηθεί ανεξάρτητα το θέμα.